O mnie

Moje zdjęcie
Witam na moim blogu :) Zapraszam do czytania postów z archiwum, ponieważ obecnie blog jest zawieszony w pisaniu aż DO ODWOŁANIA.

poniedziałek, 21 marca 2011

Bella-zagadka od Simby

Tydzień temu udało mi się upolować w lumpeksie lalkę Bellę z Pięknej i Bestii od Simby. Myślałam, że jest to ta sama, których pełno na allegro i którą widziałam raz bardzo tanią w supermarkecie. Po powrocie do domu zaczęłam jej szukać w internecie, żeby choć dowiedzieć się, z którego roku jest. Ku mojemu zdziwieniu nigdzie nie mogłam znaleźć takiej samej! A tej sukni już w ogóle! Jedyna fotka, jaką udało mi się wyszperać, to taka:

Druga z lewej trochę ją przypomina.

Nie wiem, czy lalka ta jest nielubiana przez kolekcjonerów, czy stanowi taką rzadkość. Pozostaje to dla mnie zagadką.

A teraz spójrzcie na moją Bellę przed i po SPA.



Loki miała bardzo zmechacone, które po standardowych zabiegach nadal nie wyglądały ładnie. W ruch poszła więc prostownica, a potem wszystkie czynności związane z robieniem loków u lalek. Efekt końcowy na zdjęciach może nieznacznie się różni od początkowego stanu, ale na żywo jest o wiele lepiej, uwierzcie mi na słowo.





Prawda, że piękna suknia? A żebyście widzieli, jak moja Pretty Changes Barbie ślicznie w niej wygląda! :) Kiedyś Wam pokażę.
Jeśli gdzieś widzieliście tą Bellę albo coś o niej wiecie, dajcie znać w komentarzu.

Trzymajcie się, do następnego wpisu! ;)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście podobna to tej drugiej z flickra, tylko nie ma kolczyków.

    Simba produkuje zazwyczaj 2 wersje księżniczki(choć z tą samą lalką): uboższą w mniejszym pudełku i troszkę bogatszą z akcesoriami i ładniejszą sukienką. Twoja Bella musi być troszkę starsza niż dzisiejsze, ma inne ciałko. Mam Bellę od Simby, tę tańszą wersję i ona ma ciałko z wmoldowanymi majteczkami i bardziej zaznaczonymi kościmi na tułowiu.
    Lale od Simby nie są zbyt lubiane przez kolekcjonerów, więc w Internecie jest mało informacji o nich, a już żeby jakiś pasjonat je skatalogował, jak Barbie, to pomarzyć można :-)

    W każdym razie ładna ta lala Ci się trafiła! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już ją gdzieś widziałem ale nie wiem gdzie , może na allegro ,

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy