O mnie

Moje zdjęcie
Witam na moim blogu :) Zapraszam do czytania postów z archiwum, ponieważ obecnie blog jest zawieszony w pisaniu aż DO ODWOŁANIA.

wtorek, 8 lutego 2011

No i się zaczęło!

Wpadłam jak śliwka w kompot. Dosłownie. Zaraziłam się jak katarem miłością do lalek, a wszystko przez Privace :D Pokazała mi swój blog, kilka innych o lalkach, zaczęłam czytać, zachwycać się urodą, strojami i akcesoriami dla Barbie, a potem... potem to już nie było odwrotu :D Wyciągnęłam swoje lalki z dzieciństwa, skrzętnie skrywane dla mojej przyszłej córki i stwierdziłam, że powinny dostać drugą szansę - szansę na nowe życie, w którym już żadna dziewczynka nie pomaże im buzi, nie obetnie włosów, nie połamie ręki czy nogi. Zdradzę, że moje prace nad nimi trwają (po skrupulatnym zapoznaniu się z informacjami n/t SPA dla lalek z bloga m.in. Rudego Królika, reroocie od BSS i wielu innych przydatnych wskazówek), kolejne lalki w drodze, a gdy tylko dorwę trochę lepszy aparat niż kiepski, zacznę je tu przedstawiać. Więc do następnego wpisu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy