O mnie

Moje zdjęcie
Witam na moim blogu :) Zapraszam do czytania postów z archiwum, ponieważ obecnie blog jest zawieszony w pisaniu aż DO ODWOŁANIA.

niedziela, 22 maja 2011

Barbie Fairytopia Pink Fairy Doll

Niedawno udało mi się wygrać zapomnianą licytację, dzięki której zostałam posiadaczką pięknej różowowłosej wróżki :) Wczorajsze próby identyfikacji pokazały, że lalka ta to Barbie Fairytopia Pink Fairy Doll. Opis zamieściłam w galerii, do której współtworzenia serdecznie zapraszam :)
Dzisiejszy zachód słońca nastroił mnie do robienia zdjęć, więc niewiele myśląc, zabrałam Rosę pod pachę i poszłam w plener trochę ją obfocić :)
Nie zwracajcie uwagi na spódniczkę - nie mam oryginalnej, a widoczna na zdjęciach powstała w pośpiechu, żeby lalka nie wyglądała zbyt goło.














Uwielbiam Barbie wróżki! :)
Jeśli ktoś je posiada i chce oddać, z chęcią odkupię lub wymienię.

Trzymajcie się!
Pa! :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna jest, a zdjęcia z dmuchawcem podobają mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia - wygląda jakby była żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Kilka dmuchawców mi się rozfrunęło, zanim Rosa w ogóle zechciała jakiegoś przytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i laleczka oczywiście też:)
    Lubię takie niestandardowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @aleksjo, ja też lubię niestandardowe, dlatego zakochałam się we wróżkach i księżniczkach ;)
    Dziękuję za mile słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana do takich kolorowych lal, ale Twoja wygląda ślicznie, jak rusałka w tej trawce :-) Chyba sobie też kiedyś taką jedną sprawię, dla testu :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczka mnie nie kręci, ale sesja bardzo fajna :)
    Lubie takie plenerowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest! uwielbiam różowowlose lalki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też najbardziej podobają sie zdjęcia z dmuchawcem i mleczem, pozatym ślicznie wyglada w plenerze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy